تبریک مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۱

تبریک مهندس بلوچی به مناسبت فرا رسیدن سال 1401

مهندس احسان بلوچی در پیامی فرارسیدن سال نو (سال ۱۴۰۱) را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی، در پیام تبریک مهندس بلوچی آمده است: سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز نو شدن ها، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.

سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود. خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با سخت کوشی، همدلی،یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان برداریم.

بر خود لازم می دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه این اتحادیه را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی ملت عزیز ایران، به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و شریف این اتحادیه صمیمانه شادباش عرض نموده و توفیق روزافزون،سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده محترمتان را در سال نو از خداوند متعال خواستارم.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توزیع برنج پاکستانی توسط اتحادیه استان و اتحادیه های شهرستانی

د آوریل 4 , 2022
توزیع بیش از ۱۶۰ تن برنج پاکستانی در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و ابتدای ۱۴۰۱ توسط اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی و اتحادیه های شهرستانی عضو ، انجام شد . مقدار ۱۶۰٫۴۳۰ کیلوگرم برنج پاکستانی در اسفند ماه ۱۴۰۰ و فروردین ماه ۱۴۰۱ به منظور ایجاد تعادل در بازار در […]
توزیع برنج پاکستانی توسط اتحادیه استان و اتحادیه های شهرستانی

خبرهای فوری

Call Now Button