جلسه هم اندیشی مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور

همایش اتحادیه مرکزی

جلسه هم اندیشی مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور به میزبانی مشهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، جلسه هم اندیشی و تجلیل از مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور طی روزهای نهم و دهم آبان ماه جاری با حضور تمامی مدیران اتحادیه های تعاونی روستایی سراسر کشور به میزبانی مشهد در هتل مدینه الرضا برگزار گردید.

همایش اتحادیه مرکزی

مهندس محمود حیدری مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران ، روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شبکه تعاونی روستایی سراسر کشور در مشهد افزود: امسال در کشور ۱۳ میلیون تن گندم تولید شد که ۱۰ میلیون تن آن از سوی دولت خریداری شد و ۴۰ درصد این میزان خرید را شبکه تعاون روستایی انجام داد.

وی اضافه کرد:هم اندیشی امروز اعضای شبکه تعاونی روستایی سراسر کشور در مشهد با هدف بحث و بررسی سیاست‌ها و راهبردهای یک‌سال گذشته برگزار شد همچنین بررسی راهکارهای عملکرد موثر اتحادیه تعاونی های روستایی به عنوان بازوی اجرایی دولت از دیگر اهداف برگزاری این هم اندیشی است.

همایش اتحادیه مرکزی

مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران گفت: مهمترین راهبردهای پیش روی سازمان از نگاه مدیران شرکت کننده مواردی مانند تضمین امنیت غذایی به عنوان یک امر حیاتی، توسعه صنایع تکمیلی برای جلوگیری از هدررفت محصولات کشاورزی، شفاف سازی در ساختار سازمانی، تقویت و توسعه بازار تعاون روستایی، تاکید بر اجرای منویات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب و ضرورت راه اندازی سیستم تخصصی حمل و نقل کشاورزی است.

همایش اتحادیه مرکزی

مهندس حیدری افزود: توجه و تاکید بر استفاده از توانمندی شرکتهای دانش بنیان و انجام اقدامات پژوهش محور از جمله ضرورتهای پیش رو میباشد و از جمله برنامه های آینده اتحادیه در زمینه محصولات کشاورزی را می توان توسعه تجارت الکترونیکی دانست که در راستای حمایت از کشاورزان و روستائیان انجام می شود.

وی خریدهای حمایتی محصولاتی مانند گوجه فرنگی و پیاز و نیز توزیع کود شیمیایی با هدف حمایت از روستائیان را از اقدامات مهم اتحادیه تعاون روستایی دانست.

همایش اتحادیه مرکزی

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید مدیرکل دفتر بازرگانی سازمان مرکزی از ظرفیت های اتحادیه استان

س نوامبر 14 , 2023
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، مهندس سعید امید مدیرکل دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی سفری که به مشهد داشتند از ظرفیت های اتحادیه تعاونیهای روستایی استان بازدید نمودند. این بازدید با برگزاری جلسه ای پیرامون مباحث مربوط به بازرگانی […]
بازدید مهندس امید

خبرهای فوری

Call Now Button