بازدید عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی و نمایندگان سازمان حسابرسی کل کشور از فعالیت های شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی ، جناب آقای توسلی عضو محترم هیأت مدیره سازمان مرکزی و دکتر اسماعیل زاده نماینده محترم سازمان حسابرسی کل کشور از فعالیت های شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی بازدید نمودند.

جناب آقای توسلی و دکتر اسماعیل زاده ضمن بازدید از انبارهای نگهداری زعفران و آزمایشگاه اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی، در جریان فعالیت ها و اقدامات شبکه تعاون روستایی خصوصاً اتحادیه استان قرار گرفتند.

مهندس آوان مدیر محترم تعاون روستایی استان خراسان رضوی ضمن تشریح فعالیت های شبکه تعاون روستایی استان، از اقدامات دوساله اخیر این شبکه سخن گفت و طرح ها و پروژه های در دست اقدام و نیازمند اعتبار را تشریح کرد و افزود: تمرکز همکاران ما در شبکه خراسان رضوی بر طرح های زیربنایی و اصلاح زیرساخت ها و پروژه های دانش بنیان بوده که اثرات مثبتی در رشد تولید و خدمت رسانی به اعضا و روستائیان خواهد داشت و در این خصوص از حمایت های همه جانبه سازمان مرکزی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه نیز مهندس بلوچی مدیرعامل محترم اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی به تشریح فعالیت های صورت گرفته و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شبکه تعاون روستایی پرداخت.

جناب آقای توسلی، عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در خراسان رضوی، گفت: وظیفه هدایت، حمایت و نظارت به معنای واقعی در دستورکار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته و تشکل‌های تعاون روستایی به سمت پویایی و تاثیر گذاری در امر تولید و خرید های توافقی محصولات کشاورزی هدایت و حمایت می‌شوند و اظهار امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور تشکل های تعاونی روستایی به جایگاه اصلی خود در امر خدمت رسانی به روستائیان خواهند رسید.

دکتر اسماعیل زاده در این بازدید ضمن خداقوت و تقدیر از اقدمات صورت گرفته، گفت: امروز به تفصیل در جریان گستردگی فعالیت های تعاون روستایی قرار گرفتم. حجم بالای فعالیت های متنوع و مفید در این شبکه در حال مدیریت، برنامه ریزی و انجام است که می‌بایست به سمع و نظر مردم برسد تا در جریان این همه تلاش و فعالیت و اقدامات انجام گرفته و در دست اقدام، قرار گیرند که قطعا عامل تزریق روحیه امید در جامعه برای آینده ای روشن و موفق خواهد بود.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، گیاهان دارویی ، زعفران و صنایع وابسته

چ ژانویه 31 , 2024
دومین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، گیاهان دارویی ، زعفران و صنایع وابسته با حضور اتحادیه تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، این نمایشگاه با مشارکت ۸۰ شرکت با معرفی گیاهان داروئی، انواع خشکبار، زعفران و صنایع وابسته در سالن ۵ و ۶ از […]

خبرهای فوری

Call Now Button