گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی خراسان رضوی

گردهمایی

گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی خراسان رضوی با موضوع آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونی ها به میزبانی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی ، این گردهمایی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سالن اجتماعات هتل ثامن از ساعت ۹:۳۰ با حضور مدیران عامل اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستان ، شرکتهای تعاونی روستایی سطح استان و پرسنل اتحادیه تعاونیهای روستایی استان شروع گردید.

این گردهمایی که به میزبانی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی انجام پذیرفت ، در ابتدا با کلاس آموزشی با موضوع «آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونی ها» توسط دکتر خراشادی زاده آغاز گردید.

دکتر خراشادی زاده

ادامه این گردهمایی با حضور جناب آقای دکتر هادربادی عضو محترم هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، جناب آقای مهندس آوان مدیر محترم تعاون روستایی استان و معاونین محترمشان همراه بود.

مهندس آوان در این جلسه ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش به بیان نکات با اهمیتی از قبیل توسعه فعالیت های شبکه ای در راستای اهداف سازمانی با توجه به وجود ظرفیت های موجود در استان به خصوص منابع انسانی و همچنین موضوع مولد سازی زیرساخت ها از جمله انبارها و فروشگاه ها پرداختند.

در ادامه دکتر هادربادی مواردی در ارتباط با لزوم تدوین برنامه استراتژیک و بازاریابی و پایش ارزیابی و همچنین ابعاد مختلف بازاریابی از جمله روانشناسی رنگ ها و ادراک نسبت به خواسته های بازار هدف عنوان نمودند.

سخنرانی دکتر هادربادی

در پایان مراسم ، جلسه هم اندیشی با محوریت صحبت های مهندس بلوچی در ارتباط با توسعه مشارکت و فعالیت های شبکه ای برگزار گردید.

سخنرانی مهندس بلوچی
گردهمایی شبکه
گردهمایی

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید از ظرفیت ها و امکانات شهرستان نیشابور

د مه 15 , 2023
طی ماموریتی یک روزه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ بازدیدی از امکانات و ظرفیت های شبکه تعاونی روستایی شهرستان نیشابور انجام پذیرفت. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی، طی ماموریتی یکروزه در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ با حضور جناب آقای مهندس میروکیلی مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی تعاون […]
نیشابور

خبرهای فوری

Call Now Button