حضور مدیریت محترم تعاون روستایی استان در جمع پرسنل اتحادیه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

روز جهانی کار و کارگر 1

جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی استان خراسان رضوی ، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در جمع پرسنل این اتحادیه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، در این دیدار جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی استان ،جناب آقای براتی نماینده محترم ولی فقیه در این مدیریت ،جناب آقای عیدی مسئول محترم حراست و همچنین جناب آقای قاسمی مسئول محترم روابط عمومی این مدیریت حضور داشتند.

جلسه روز کارگر

در این دیدار صمیمانه که در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ انجام گرفت، ابتدا جناب آقای براتی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت کار و کارگر از منظر اسلام پرداختند سپس مهندس آوان پیرامون مواردی از جمله اهمیت تقویت روحیه کار تیمی و همچنین تشبیه اتحادیه به محیط خانواده و لزوم حل و فصل مسائل در درون آن صحبت نمودند.

ضمناً در پایان این جلسه لوح تقدیری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر توسط مدیریت محترم تعاون روستایی استان به پرسنل اهدا گردید.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی خراسان رضوی

پ مه 11 , 2023
گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی خراسان رضوی با موضوع آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونی ها به میزبانی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی ، این گردهمایی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سالن اجتماعات هتل ثامن از ساعت ۹:۳۰ […]
گردهمایی

خبرهای فوری

Call Now Button