پیام تبریک مهندس بلوچی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مهندس بلوچی

مهندس احسان بلوچی در پیامی ، روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، مهندس احسان بلوچی مدیرعامل این اتحادیه در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند . در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه ، مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است برای تجلیل از خدمات ارزشمند انسان های شریفی که در وهله اول برای آبادانی کشور عزیزمان ایران و در مرحله بعد در راستای رشد و تعالی سازمانی که در آن در حال خدمت رسانی هستند تلاش  می کنند.

کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس ، همواره مورد تکریم و احترام بوده است. بی تردید شما عزیزان به عنوان بازوی پرتوان حرکت به سوی پیشرفت و تعالی برای شبکه تعاون روستایی خواهید بود ، خرسندم که  در کنار شما یاران همیشگی و با مداومت در مسیر رشد و تعالی برای رسیدن به اهداف خانواده بزرگ و شریف تعاون روستایی تلاش خواهیم نمود.

ضمن تبریک این روز، از درگاه خداوند سبحان سرافرازی و پیشگامی میهن عزیزمان ، صحت و سلامت تمامی کارکنان شریف و محترم  و همچنین خانواده های محترم ایشان را خواستارم.       

با احترام

احسان بلوچی

مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور مدیریت محترم تعاون روستایی استان در جمع پرسنل اتحادیه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

س مه 2 , 2023
جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی استان خراسان رضوی ، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در جمع پرسنل این اتحادیه حضور یافتند. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، در این دیدار جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی استان ،جناب […]
روز جهانی کار و کارگر 1

خبرهای فوری

Call Now Button