گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی استان

گردهمایی شبکه تعاون روستایی استان خراسان رضوی به میزبانی اتحادیه استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی ،گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی استان خراسان رضوی با موضوع «خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی» در روز سی ام فروردین ماه به میزبانی اتحادیه استان در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان نیشابور برگزار گردید.

در این گردهمایی که با حضور اکثر مدیران عامل اتحادیه ها و رؤسای ادارات شهرستان های استان همراه بود ، مدیران و معاونین محترم از استانداری ، جهاد کشاورزی استان ، تعاون روستایی استان ، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان حضور داشتند.

در جریان این همایش علاوه بر تأکید مدیران مبنی بر اهمیت گندم در تأمین امنیت غذایی کشور در رابطه با چگونگی انجام هرچه بهتر مراحل خرید بحث و تبادل نظر گردید.

در پایان این گردهمایی نیز ، دکتر خراشادی زاده نیز به بیان نکاتی درخصوص راهکارهای رشد و توسعه در زمینه های فردی و کاری برای حاضرین پرداختند.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مهندس بلوچی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

س آوریل 30 , 2024
مدیرعامل محترم اتحادیه تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند. در این پیام آمده است : گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر ، فرصت مغتنمی است تا با تأسی از فرمایشات گهربار حضرت محمد (ص) و ائمه ی معصومین (ع)، زحمات و […]
مهندس بلوچی

خبرهای فوری

Call Now Button