بازدید از ظرفیت ها و امکانات شهرستان نیشابور

نیشابور

طی ماموریتی یک روزه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ بازدیدی از امکانات و ظرفیت های شبکه تعاونی روستایی شهرستان نیشابور انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی، طی ماموریتی یکروزه در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ با حضور جناب آقای مهندس میروکیلی مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی خراسان رضوی ، جناب آقای عیدی مسئول محترم حراست تعاون روستایی استان و جناب آقای مهندس بلوچی مدیرعامل محترم اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی بازدیدی از ظرفیت ها و امکانات شهرستان نیشابور صورت پذیرفت.

در جریان این بازدیدها علاوه بر امکانات و ظرفیت ها ،درخصوص چالش های پیش رو در شبکه تعاون روستایی شهرستان نیشابور نیز با مدیران عامل شرکتهای تعاون روستایی این شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.

ماموریت نیشابور

در ادامه مهندس بلوچی بازدیدی از کارخانجات لوازم خانگی این شهرستان از جمله کارخانه ایران شرق و آریا شرق انجام دادند که در جریان این بازدیدها نیز جلساتی با مدیران این کارخانجات برگزار نمودند.

بازدید از کارخانجات لوازم خانگی

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید مدیرکل حوزه ریاست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ظرفیت های اتحادیه استان

چ ژوئن 7 , 2023
مهندس خوشخو مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با حضور در استان خراسان رضوی از اتحادیه تعاونیهای روستایی استان بازدید و با مدیرعامل و کارکنان این اتحادیه گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، مهندس محسن خوشخو مشاور محترم […]

خبرهای فوری

Call Now Button