حضور فعال در نمایشگاه روستا آباد

روستاآباد

اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان در نمایشگاه عرضه محصولات و توانمندی های روستاییان و عشایر شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، نمایشگاه «روستا آباد» در مصلی تهران، همزمان با روز «روستا و عشایر» با حضور بیش از یک‌‌‌هزار تولیدکننده روستایی با قومیت‌‌‌های مختلف به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه برگزار شد و توانست طیف گسترده‌‌‌‌ای از شهروندان ساکن تهران را به خود جذب کند. در نمایشگاه انواع و اقسام صنایع‌دستی و محصولات محلی از شهرها و روستاهای مختلف را می‌‌‌‌شد یافت و با پتانسیل‌‌‌‌های مناطق مختلف آشنا شد.

روستاآباد

اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه اقدام به عرضه زعفران در بسته بندی های متنوع و همچنین سایر محصولات تولیدی این استان از قبیل آلو ، زرشک ، کشمش و … نمود که مورد استقبال بازدید کنندگان نیز قرار گرفت.

روستاآباد

در جریان برگزاری این نمایشگاه ، جناب آقای دکتر هادربادی مدیریت محترم سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و همچنین جناب آقای مهندس آوان مدیریت محترم تعاون روستایی خراسان رضوی از محیط نمایشگاه و همچنین غرفه این اتحادیه بازدید نمودند.

روستا آباد

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه هم اندیشی مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور

پ نوامبر 2 , 2023
جلسه هم اندیشی مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور به میزبانی مشهد برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، جلسه هم اندیشی و تجلیل از مدیران عامل شبکه تعاونی روستایی کشور طی روزهای نهم و دهم آبان ماه جاری با حضور تمامی مدیران اتحادیه […]
همایش اتحادیه مرکزی

خبرهای فوری

Call Now Button