همایش اصول و مبانی تغذیه گیاهان زراعی و باغی با محوریت پسته و زعفران

همایش تغذیه گیاهان

همایش اصول و مبانی تغذیه گیاهان زراعی و باغی با محوریت پسته و زعفران به میزبانی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی خراسان رضوی ، این همایش در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ در سالن آمفی تئاتر هتل پردیسان از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مدیران عامل اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستان ، کارشناسان فنی تعاونی های روستایی سطح استان ، کشاورزان و پرسنل اتحادیه تعاونیهای روستایی استان شروع گردید.

همایش تغذیه گیاهان

این همایش که به میزبانی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی انجام پذیرفت ، در ابتدا با کلاس آموزشی با موضوع «اصول و مبانی تغذیه گیاهان زراعی و باغی با محوریت پسته و زعفران» توسط متخصصین حوزه نهاده های کشاورزی آغاز گردید.

همایش تغذیه گیاهان

در ادامه این مراسم که با حضور مدیریت محترم تعاون روستایی استان خراسان رضوی همراه بود ، دوره ای آموزشی با موضوع مراحل رسیدن به موفقیت در کسب و کار با تدریس دکتر خراشادی زاده برگزار گردید.

همایش تغذیه گیاهان
همایش تغذیه گیاهان

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش قابل توجه در خرید گندم و کلزا توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی در سال 1402

ی سپتامبر 3 , 2023
خرید تضمینی گندم و کلزا از ابتدای خردادماه سال جاری تا انتهای مردادماه، در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته از رشد ۲۸ و ۱۹۰ درصدی برخوردار است. به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای روستایی استان خراسان رضوی ، خرید تضمینی گندم در ۳۱ مرکز و کلزا در […]
گندم

خبرهای فوری

Call Now Button